Driftstörning – Kalmar

2019-12-02 16:51 – Driftstörning avklarat

Tekniker har nu bytt ut den defekta utrustningen, och alla tidigare berörda tjänster skall vara igång och fungera igen.
Om ni fortfarande upplever problem, vänligen testa först att starta om er utrustning (modem och eventuell router) genom att dra ur strömkabeln på enheten/erna i 20 sekunder.
Om problemet kvarstår efter omstart så felanmäl till oss på tel. 031-706 27 40 (tonval 2) för vidare felsökning.

 

2019-12-02 08:13 – Driftstörning pågår

Driftstörningen som berör abonnenter inom Telenors kabel-TV nät i Kalmar kvarstår.
Tekniker har under natten lokaliserat defekt utrustning som behöver bytas ut.
Leverans av ny utrustning till tekniker pågår, och vi kommer uppdatera denna driftinformation så snart som vi får en beräknad klartid på problemet.

 

2019-12-01 18:30 Driftstörning pågår

 

Vi upplever just nu en driftstörning på anslutningar via Telenors nät via kabel-TV i Kalmar.

Tekniker undersöker avbrottet men har i nutiden ingen beräknad klartid.

Tags: No tags

Add a Comment

Din e.postadress kommer inte att visas. Fyll i fältet med *.